Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Iubire cumparata [shounen-ai / yaoi]

#1
Acesta e un fic yaoi facut de mine si sis-ul meu Mitsukai Yoru.Sper sa va placa,ne vom da toata silinta sa facem capitolele cat mai frumoase,interesante si vom incerca pe cat posibil sa scriem corect,fara greseli.As zice ca ar merge o avertizare +16 ani.Sper sa va placa:-".Voi pune un capitol eu,unul Mitsuka.
Lectura placuta!


Capitolul 1: O lectie de buna purtare

Prima zi de liceu. Ca de obicei, elevii se inghesuie la portile acestuia. Este o zi insorita. Peste centrul orasului Tokio, caldura incepe sa imprastie razele soarelui. Totul pare sa mearga perfect, insa acestea sunt doar aparente. Liceul este unul mare. Culoarea sa verde in combinatie cu stralucirea luminii, il fac sa para un adevarat palat. Scarile parca te conduc spre o noua lume, o lume unde profesorii sunt stapanii si elevii sclavii lor. Insa oare chiar asa e?
Pe portile liceului intra un grup de patru baieti. La vederea lor, toata lumea s-a oprit din orice alta activitate. Il privesc pe baiatul din mijlocul grupului. Este foarte frumos. Parul sau castaniu, in lumina brianta ce deseneaza pe fata sa mici umbre, devine un albastru intunecat, ca o mare involburata. Ochii sai sunt foarte patrunzatori. Frumusetea lor poate fii admirata de oricine, indiferent cat de bogata sau cat de saraca este persoana aceea. Tanarul are un suras minunat. Te vrajeste doar privindu-te, te ameteste doar zambindu-ti si te innebuneste daca te atinge chiar si cu un fir de par. Este imbracat intr-o pereche de pantaloni albastrii cu buzunare, ce-i pun in evidenta musculatura picioarelor. Un maieu alb cu dungi albastre ii arata pectoralii sai superbi. Manecile nu fac parte din bluza, ci sunt desprinse. Niste manusi negre acopera doar doua dintre degete si la gat are un medalion cu un cristal foarte frumos, iar in picioare o pereche de tenesi albi .