14-06-2009, 10:37 AM
1) Full Metal Alchemist - un anime superb la care m-am uitat cu drag si pe care mi-ar place sa il revad oricand. Mi-a placut ideea, mi-a placut felul in care a fost transpusa. Coloana sonora impecabila la fel si caracterul personajelor. Am vazut si filmul care pot spune ca a meritat. Personajele foarte dragute, mai ales Ed si Roy.
2) Bogura ga Ita - un anime pentru care nu am decat cuvinte de lauda.
3) Kaleido Star - unul din primele mele anime vazute, anime-ul dupa care am facut un fic, anime-ul care probabil o sa mi-l amintesc mereu pentru ideea si pentru simplitatea lui.
4) Naruto - pentru ca merita si imi place.
5)YYH - singurul anime care am avut rabdarea sa il revad de aproximativ 7 ori si inca nu m-am plictisit, chiar daca am invatat replicile personajelor si stiu ce se va intampla in fiecare episod.
Ja ne...
2) Bogura ga Ita - un anime pentru care nu am decat cuvinte de lauda.
3) Kaleido Star - unul din primele mele anime vazute, anime-ul dupa care am facut un fic, anime-ul care probabil o sa mi-l amintesc mereu pentru ideea si pentru simplitatea lui.
4) Naruto - pentru ca merita si imi place.
5)YYH - singurul anime care am avut rabdarea sa il revad de aproximativ 7 ori si inca nu m-am plictisit, chiar daca am invatat replicile personajelor si stiu ce se va intampla in fiecare episod.
Ja ne...