22-04-2009, 09:52 AM
1.Gost Storie - imi place ca te tzine in actziune si are unele episoade zooper raw
2.Naruto - ador personajele din acest anim si are si actiune lunga si imi place ca este un anim de lunga "intindere"
3.Bleach - are ceva mai aparte nu te plictisesti cand il vezi si poveste este dragutza
4.Hell Girl - imi place tipa si situatziile cu care se confrunta
5.Death Note - este un anime reusit daca nu era asa de bun nu se mai facea fil dupa el sau anime dupa fil nuj sigur:-S
2.Naruto - ador personajele din acest anim si are si actiune lunga si imi place ca este un anim de lunga "intindere"
3.Bleach - are ceva mai aparte nu te plictisesti cand il vezi si poveste este dragutza
4.Hell Girl - imi place tipa si situatziile cu care se confrunta
5.Death Note - este un anime reusit daca nu era asa de bun nu se mai facea fil dupa el sau anime dupa fil nuj sigur:-S