11-05-2013, 08:45 PM
Aleg We are coming
Desi exte un desen mai plat (care da spre decorativ), pot sa vad cata munca a depus prin desenarea modelelor si umbrelor. Alegerea mi se pare inventiva si surprinzatoare. Si cealalta este bine lucrat, dar o prefer pe prima fiindca este mai sofisticata.
Acum, daca imi este permis, o sa fac un mic comentariu, cu scopul de a o ajuta pe desenatoare sa se perfectioneze.
Pornesc cu partea mai mare, parul, care este complet aplatizat. Te sfatuiesc ca data viitoare sa urmaresti forma parului (daca sund dreduri, faci semicercuri rotunjite pe toata lungimea lui) sau umbreste marginile pentru un efect de rotunjire, chiar daca sunt componente bionice. La fel si cu partea superioara, pentru a reda rotunjimea capului, fiindca in partea aceea arata putin cam plat. Mai exista si problema umbrei aruncate de par, care nu exista.
Continui cu fata, care, in dreapta ei, este mau umflata.
Nasul este cel mai important element si cel care atrage atentia si din pacate l-ai facut prea gros. Tine minte: Latimea nasului trebuie sa fie de doua ori mai mica decat latimea narilol, iar ochii sa inceapa tocmai la terminatia narilor, astfel personajul va fi mult mai reusit si vei putea executa efectul de adancire in acele zone si curbura a fetei.
Distanta dintre ochii personajului trebuie sa fie de un ochi, iar gura sa se termine la jumatatea lor.
Lipseste adancitura care da forma buzelor si forma jumatatii de jos a fetei.
Extraterestrii sunt tratati sumar, ceea ce este bine, insa trebuia sa le conferi mai multa materialitate prin umbre.
In rest, incearca sa vezi cum cade lumina pe obiectele rotunde.
Sper sa va ajute si mult noroc in continuare!
Desi exte un desen mai plat (care da spre decorativ), pot sa vad cata munca a depus prin desenarea modelelor si umbrelor. Alegerea mi se pare inventiva si surprinzatoare. Si cealalta este bine lucrat, dar o prefer pe prima fiindca este mai sofisticata.
Acum, daca imi este permis, o sa fac un mic comentariu, cu scopul de a o ajuta pe desenatoare sa se perfectioneze.
Pornesc cu partea mai mare, parul, care este complet aplatizat. Te sfatuiesc ca data viitoare sa urmaresti forma parului (daca sund dreduri, faci semicercuri rotunjite pe toata lungimea lui) sau umbreste marginile pentru un efect de rotunjire, chiar daca sunt componente bionice. La fel si cu partea superioara, pentru a reda rotunjimea capului, fiindca in partea aceea arata putin cam plat. Mai exista si problema umbrei aruncate de par, care nu exista.
Continui cu fata, care, in dreapta ei, este mau umflata.
Nasul este cel mai important element si cel care atrage atentia si din pacate l-ai facut prea gros. Tine minte: Latimea nasului trebuie sa fie de doua ori mai mica decat latimea narilol, iar ochii sa inceapa tocmai la terminatia narilor, astfel personajul va fi mult mai reusit si vei putea executa efectul de adancire in acele zone si curbura a fetei.
Distanta dintre ochii personajului trebuie sa fie de un ochi, iar gura sa se termine la jumatatea lor.
Lipseste adancitura care da forma buzelor si forma jumatatii de jos a fetei.
Extraterestrii sunt tratati sumar, ceea ce este bine, insa trebuia sa le conferi mai multa materialitate prin umbre.
In rest, incearca sa vezi cum cade lumina pe obiectele rotunde.
Sper sa va ajute si mult noroc in continuare!
�Ashes to ashes. Dust to dust. We are nothing, but dust and to the dust we shall return.� Amen�