27-02-2012, 03:21 PM
1. Derzy
Se puteau face atâtea lucruri pe imaginea aia și tu ai umblat doar la lumină și culori și ai făcut niște smudge-uri pe la ou. Țin minte că ai imai intrat o dată în concurs și cam pe același tipar ai fost. Încearcă să evidențiezi ceva nu numai prin culori și luminozitate, evoluează și tu că tot lucrezi și stagnezi în continuare. Redă o poveste prin efecte, caută stock-uri care au deja un flow interior și exploatează-l, lucrează la depth, lucrează cu c4d-uri, dacă-i puneai câteva c4d-uri care să învăluie oul ar fi arătat mult mai muncit. Și un sharpen dacă-i dădeai ar fi arătat mai bine. Culorile par șterse și mai mult pe ele te bazezi. Pare neterminat, îți sugerez să cauți tutoriale să prinzi cum se fac efectele și poate să înveți să vizualizezi o poveste pe care să o redai or smthg, ai mare nevoie să faci sig-urile interesante nu numai prin culori sau un stock cât de cât interesant. Ar fi mers și un text-ceva.
2. Aloisa
Arată destul de bine, îmi place, dublarea stock-ului È™i dându-i un color overlay a fost o chestie destul de drăguță. Mi-ar fi plăcut să nu fie aÈ™a È™terse culorile È™i cred c-ar fi mers ceva mai bine dacă-i dădeai un sharpen tipei. Also, brush-urile/ c4d-urile alea de la ceÈ™cuță ar fi mers să fie scoase ceva mai bine în evidență, să fi întunecat puÈ›in background-ul în spatele lor, aÈ™a parcă se pierd în verdele pădurii. â€Mâ€-ul ar fi mers parcă pe altă culoare, cel puÈ›in aÈ™a-mi dă senzaÈ›ia acum, poate ai È™i încercat pe alte culori È™i n-au mers, dar zic asta pentru că nu se vede foarte bine. It is nice anyway, good show.
3. Mao.
Pe același principiu ca Aloisa, eh ? Nu pot să zic că nu merge ideea, nu poți să dai greș la o temă earth-like cu un background cu pădure, but it did not work as good as the previous one. Nu pot să zic că mi-a plăcut vreodată ideea de a combina un stock 2D cu un background 3D, deși am văzut că se cam practică/a pe forum, dar nu mulți și nimeresc asta. Iar, culorile prea șterse pe stock și prea vii pe background. Ar fi mers să întuneci puțin background-ul și să-i dai un blur. C4d-ul ăla e cam prost poziționat și nici nu dă foarte bine, ar fi mers să pui câteva la baza personajului, să-l scoți altfel în evidență. Nu-mi prea place pata aia de portocaliu/cărămiziu/cum vrei să-i zici din dreapta, numai în ea mă uit și n-ar trebui să fie partea aia focal-ul.
4. History
Ideea e destul de drăguță, ai abstractizat tema. Ce nu-mi place e că e puțin cam vărzătură acolo pe jos, prin dreapta. Și, fraților, mureați cu toții dacă nu făceați culorile așa șterse. Cred c-ar fi mers să faci sig-ul puțin mai mare, așa nu mai dădea senzația aia de sufocare și vărzătură, deși înțeleg că senzația de sufocare voiai să o reprezinți. Cred c-ai putut să fi evidențiezi puțin prin niște lumini bucata aia de foc or smthg, the thingy that is supposed to kill her anyway.
Votez cu History și Aloisa. Good job everyone și la mai multe sotm-uri.
Edit: Sorry, dear. Cu asta lucrez, asta zic. Lasă, ai trecut tu și le-ai zis de mai bine.
Se puteau face atâtea lucruri pe imaginea aia și tu ai umblat doar la lumină și culori și ai făcut niște smudge-uri pe la ou. Țin minte că ai imai intrat o dată în concurs și cam pe același tipar ai fost. Încearcă să evidențiezi ceva nu numai prin culori și luminozitate, evoluează și tu că tot lucrezi și stagnezi în continuare. Redă o poveste prin efecte, caută stock-uri care au deja un flow interior și exploatează-l, lucrează la depth, lucrează cu c4d-uri, dacă-i puneai câteva c4d-uri care să învăluie oul ar fi arătat mult mai muncit. Și un sharpen dacă-i dădeai ar fi arătat mai bine. Culorile par șterse și mai mult pe ele te bazezi. Pare neterminat, îți sugerez să cauți tutoriale să prinzi cum se fac efectele și poate să înveți să vizualizezi o poveste pe care să o redai or smthg, ai mare nevoie să faci sig-urile interesante nu numai prin culori sau un stock cât de cât interesant. Ar fi mers și un text-ceva.
2. Aloisa
Arată destul de bine, îmi place, dublarea stock-ului È™i dându-i un color overlay a fost o chestie destul de drăguță. Mi-ar fi plăcut să nu fie aÈ™a È™terse culorile È™i cred c-ar fi mers ceva mai bine dacă-i dădeai un sharpen tipei. Also, brush-urile/ c4d-urile alea de la ceÈ™cuță ar fi mers să fie scoase ceva mai bine în evidență, să fi întunecat puÈ›in background-ul în spatele lor, aÈ™a parcă se pierd în verdele pădurii. â€Mâ€-ul ar fi mers parcă pe altă culoare, cel puÈ›in aÈ™a-mi dă senzaÈ›ia acum, poate ai È™i încercat pe alte culori È™i n-au mers, dar zic asta pentru că nu se vede foarte bine. It is nice anyway, good show.
3. Mao.
Pe același principiu ca Aloisa, eh ? Nu pot să zic că nu merge ideea, nu poți să dai greș la o temă earth-like cu un background cu pădure, but it did not work as good as the previous one. Nu pot să zic că mi-a plăcut vreodată ideea de a combina un stock 2D cu un background 3D, deși am văzut că se cam practică/a pe forum, dar nu mulți și nimeresc asta. Iar, culorile prea șterse pe stock și prea vii pe background. Ar fi mers să întuneci puțin background-ul și să-i dai un blur. C4d-ul ăla e cam prost poziționat și nici nu dă foarte bine, ar fi mers să pui câteva la baza personajului, să-l scoți altfel în evidență. Nu-mi prea place pata aia de portocaliu/cărămiziu/cum vrei să-i zici din dreapta, numai în ea mă uit și n-ar trebui să fie partea aia focal-ul.
4. History
Ideea e destul de drăguță, ai abstractizat tema. Ce nu-mi place e că e puțin cam vărzătură acolo pe jos, prin dreapta. Și, fraților, mureați cu toții dacă nu făceați culorile așa șterse. Cred c-ar fi mers să faci sig-ul puțin mai mare, așa nu mai dădea senzația aia de sufocare și vărzătură, deși înțeleg că senzația de sufocare voiai să o reprezinți. Cred c-ai putut să fi evidențiezi puțin prin niște lumini bucata aia de foc or smthg, the thingy that is supposed to kill her anyway.
Votez cu History și Aloisa. Good job everyone și la mai multe sotm-uri.
Edit: Sorry, dear. Cu asta lucrez, asta zic. Lasă, ai trecut tu și le-ai zis de mai bine.