Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

How Well Do You Know Gravitation?

You totally ACED this quiz!! You are definitley a true fan of Gravitation!!

Ca si restul lumii pana acum :ha:

Desi testul e destul de simplut. adica am vazut ca 97% dintre persoane obtinusera acest rezultata. Eh e funny oricum si sper sa mai vedem si altele:bye:
[Imagine: elegance1.png]
Arigatou Luinil hug

Nici nu avea cum sa fie altfel cat timp Gravitation e animeul meu preferat 8 ...

Ca toata lumea de pe aici:p A fost destul de spre foarte de simplu 10 Totusi,ma bucur ca am intrat in club 21
[Imagine: th9fcb4c781.gif] ~In fiecare suflet exista o parte colorata~

[Imagine: 1.jpg]

rezultat

Congradulations! You are a Gravi Otaku! This is the highest level you can reach, meaning you have answered all questions correctly! Go you!
Oare e acelasi? 4

Eu tot testul ca Tsuki31 am facut. 24 Doar trei lucruri am gresit. Nu ma asteptam. La inceput era usor, apoi data lui de nastere si etc... T.T

Congradulations! You are a Gravi Otaku! This is the highest level you can reach, meaning you have answered all questions correctly! Go you!
Some thing you might not have known: K's full name is Claude K. Winchester
Yuki ran away from home for a whole day because he was forced to eat celery. He can only sleep on his stomach and his ears are very ticklish. His pen name Yuki Eiri is a combination of Kitazawa and his own name.

Poate mai fac si dau edit cu alte rezultate.21
"Forgive you? Why? It's not like I'm mad or anything. You were the one who got angry; just like you said, I was being too nosy. I've always been like that, not knowing my boundaries. I'm the type who'll water a plant til it drowns."
- Yokozawa Takafumi no Baai, vol. 2

Subiecte de discuție similare...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizite: Ultimul răspuns
  Gravitation Character War Lye 4 5.758 02-05-2009, 07:23 PM
Ultimul răspuns: Kitsunes Iris

Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)