Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

kretzuh

Helloooooooo. Am intrat pe forum ca sa pot face reclama la old skool gaming si sa vad daca mai sunt amatori prin zona (care sa si doneze 21 ). Am 22 de ani ma uit de vreo 7 ani pe la diverse serii, am inceput ca majoritatea din generatia mea cu Sailor Moon si Dragonball. Pe parcurs ce descopeream mai multe serii si desluseam meandrele internetului am tot gasit serii din ce in ce mai interesante. My no. 1 is and forever will be Elfen Lied. Imi plac lucrurile mai bolnave, sa zicem. Autori preferati: Serge Brussolo, Chuck Palahniuk, Ryu Murakami, Isaac Asimov, Frank Herbert si cam atat. In rest imi plac doar diverse carti de la diversi autori so can't really say i'm a fan. Mom. domiciliat in Cluj si bla bla bla ca m-am plictisit deja. Check a thread in the gaming section. O sa pun un post in leg. cu jocurile si consolele mai vechi si cam ce vrem sa facem prin asociatia noastra. Poate ne-ati si vazut la Nijikon si Otaku cu stencilurile si sectia de old skool gaming unde am adus mai multe console vechi si jocuri consacrate ca sa va puteti delecta cu ele. Pace mondiala!

Bine ai venit pe Animezup, memnoch!
Sper ca o sa iti placa aici, o sa te simti bine si o sa iti faci multi prieteni!
Zuppy te primeste cu bratele deschise!

Happy posting si have fun! Nu uita sa te distrezi!
Salut! Eu sunt Zuppy, mascota oficiala a Animezup!
Daca esti nou pe site, poti citi aceasta introducere, si sa afli mai multe despre noi.
Nu uita nici de regulament!
Sper sa ne vedem pe forum sau pe portal. Pe forum iti poti posta fic-urile sau desenele, sau poti discuta cu ceilalti utilizatori. Avem categorii multe si diverse, pe gustul fiecaruia!

Daca esti fan manga, sa stii ca poti citi manga-uri traduse in romana pe Mangazup.

Zup e cel mai tare!

Hello, welcome here pe zup şi sper să ai o şedere cât mai plăcută
printre noi. MUlţi ani înainte pentru cei 22 de ani ai tăi şi sper să mai