Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Dezinteresul profesorilor.

#11
Salve mobs!
Topicul trebuie schimbat in " Dezinteresul elevilor " si poate o sa aveti ceva mai mult succes.
Citat:Trebuie să recunoaştem că sunt foarte mulţi profesori care n-au ce căuta în şcoli.
Dar si elevi multi, multi dintre colegii aia ai tai care fac absente pe baza de scutire medicala.

Citat:Să zicem că un elev intră la liceu pe şpagă, se menţine cu note de 5 şi cadouri frecvente bla bla bla...bla bla bal Păi o persoană ca asta cum să înveţe alte generaţii??

Invidia....De obicei persoanele de genul acesta nu o sa-ti ia tie locul de sub fund,ei sunt interesati doar in a avea o diploma pt. a putea conduce mai departe firma lu' tata.

Citat:Un elev trebuie motivat de profesor, trebuie să înveţe din plăcere, nu din obligaţie
Teoretic.
" Romania.Tara geniilor neintelese."
This curiosity completes us all and drives us all.

#12
Mie mi-a fost fost paralel de dezinteresul profesorilor, intodeauna am invatat fara sa mai conteze cum e proful o.o.

Am avut diferiti profii si fiecare cu principiile sale:
1) Venea in paste din paste si atunci ne dadea lucrare >.> cati aveau note rele 46.
2) Fa ce vrei la ora lui, doar cand te intreaba sa stii raspunsul corect.
3) O profa a incercat 100 si una sa organizeze ceva in clasa noastra, dar de fiecare data esua.'
4) cei care baga spaima in noi si de la lectiilor lor fug toti elevii.

Poate o sa para ceva "inadmisibil", dar scoala e o treapta spre formarea personalitatii noastre. Ideile si intrebarile trebuie sa vina de la elevi, vorba aia " Poti sa i-ai cuiva ceva, dar sa-i dai cu de-a sila ceva nu poti", aceeasi chestie este si aici .
[Imagine: aaaakip.jpg]

#13
Citat:Topicul trebuie schimbat in "Dezinteresul elevilor" si poate o sa aveti ceva mai mult succes.

Indeed. Amin!