10-05-2014, 04:57 PM
(Ultima modificare: 10-05-2014, 04:58 PM {2} de EspiritusSanctus.)
Cotrobaind diverse forumuri pe ale caror meleaguri umblam eu in vremuri de demult, am gasit o amintire tare placuta postata acum cateva luni, amintire despre minunatul nostru magazin de electronice, pe care m-am gandit sa o impartasesc cu cei de aici.
"Cel mai mic pret din Romania! Daca gasesti undeva mai ieftin, noi iti returnam de 2 ori diferenta!" spune frumosul banner din magazine si de pe site. Doar daca ar fi asa...
Acum doua saptamani am cumparat un joc de consola de la Altex, l-am terminat pe nerasuflate, ca de obicei, iar apoi l-am gasit pe un site specializat in jocuri cu 20 de lei mai ieftin. "De ce nu? 40 de lei sunt 40 de lei pana la urma, iar magazinul e la 10 pasi* imi spun eu plin de satisfactie pentru banul castigati usor. Asta pana sa ajung in magazin.
Intrat in pestera, pentru ca nu as putea numi altfel locasul in care salasluiesc 8 ore pe zi micii trogloditi cu ecusoane ( unii cu uniforma, altii fara, altii in tricou roz, ca in orice magazin profesionist ), intreb civilizat daca au activa campania cu returnarea diferentei ( pentru ca citisem asta in prealabil doar pe site-ul lor ) si primesc un raspuns, putin derutat si destul de indignat, ca da, avem si un baner, domnisorul aratand apoi inspre un colt abandonat al magazinului, ascuns de cateva masini de spalat. "Bine, bine! Multumesc! Am venit cu bonul pentru un produs cumparat de aici, caci am gasit in alta parte mai ieftin." am urmat eu.
Atunci, stalactitele s-au prabusit peste micul lor univers linistit. In cateva secunde, tot personalul magazinului ( 5 la numar, si nu inteleg de ce, caci magazinul e relativ mic, o persoana putandu-l cuprinde singura cu vederea, dar fie ) a facut popas in jurul meu, parca pregatiti sa atace. Le-am prezentat frumos site-ul respectiv ( neavand magazin fizic in oras nu am considerat necesar sa le ofer si numele companiei ) si am stat putin la taifas despre lucruri minore, cum ar fi care e diferenta de pret, de parca ar fi contat vreun pic. Whatever. Un domn mic, gras, chel, asemanator intr-un mod ciudat si putin infricosator cu un Hobbit ( daca imi amintesc eu bine din LoTR, de acum ani buni ), plin de aroganta si, tin sa precizez, chiar daca am fost calm pe tot parcursul evenimentului, aroganta lui m-a dus la un pas de a-l lua de guler. Cu acea aroganta maxima a individului prost, care e inca departe de homo sapiens, mi-a spus ca imi trebuie dovada diferentei de pret, si anume factura proforma. Am ramas perplex, desigur, si, chiar daca am vrut sa ii raspund exuberant " matale cumperi acelasi joc de 2 ori ca sa il joace si nevasta pe cealalta consola, sau ce?", am realizat repede ca habar nu are ce inseamna o factura proforma si m-am multumit sa ii explic despre cum un site de comert are pretul afisat. Simple enough, ei? Se pare ca nu, caci a insistat neaparat sa ii aduc factura proforma a produsului pe care l-am achiziotionat de la ei si de care nu aveam a 2-a oara nevoie, pana am izbucnit pe un ton, trebuie sa recunosc, destul de ridicat: "Ce factura vrei? E penibil, nu imi e de 40 de lei ca sunt 3 pachete de tigari, dar pentru 40 de lei nu va pasa de onoarea magazinului!" Vazand ca sunt destul de aprins, Hobbitul nostru s-a eschivat repede spunand ca e in regula daca pretul e prezentat pe site, dar pentru returnarea banilor e nevoie ca directorul sa fie in magazin, iar el vine abia maine. Dupa ce am vorbit putin la telefon si cu directorul, care, tin sa precizez si asta,un om mult mai andertalian, daca ceilalti au fost neandertalieni, mi-am spus ca totul e in regula, ca ma voi intoarce maine. ( lipsa directorului nu mi-a suspecta, fiind zi libera nationala si Romania, in acelasi timp. )
Toate bune si frumoase, ma pun in pat linistit ca am castigat si adorm. ( ca am castigat lupta cu personalul absolut abject si cu sistemul elucubrant de acolo, nu imi mai pasa deloc de bani la momentul respectiv )
Ziua urmatoare, triumfator, sunt sunat de catre director ( ii lasasem in prealabil numar de telefon, ca sa nu ma mai deranjez cu mersul pana acolo la o ora la care probabil el va dormi ca un porc ), insa nu mica mi-a fost mirarea cand acesta imi spune ca site-ul respectiv nu are magazin fizic in Alba Iulia, caci acolo aparuse problema, asa ca trebuie sa fac cerere online pentru infima suma de 40 de lei. ( considerand adaosul URIAS pe care ei il au fata de preturile din UK/US ) L-am trimis putin in universul primordial de unde provine ( in gand, desigur, caci trebuie sa afisam mereu o imagine eleganta in fata oamenilor care chiar au liber in zilele nationale libere, cum ar fi domnul director ) si am deschis calculatorul. Pe site-ul Altex, surpriza: completarea formularului online se face numai pentru comenzile online, iar pentru cei care au cumparat din magazin exista... da, exista director al magazinului.
Hotarat sa fac un scandal monstruos, cu OPC, stirile locale, prieteni, rude, cainii prietenilor si tot ce mai pot aduce cu mine in incinta cavernei, ma imbrac dimineata urmatoare in stil army ( pentru ca abia acum o saptamana imi achizitionasem o tinuta army-style * hands up * ) si iau telefonul cu numarul de la OPC intr-o mana si bonul fiscal in cealalta, intrepdandu-ma furtunos inspre usa. Atunci, chiar inainte de a iesi, mi-a aparut revelatia divina: trecusera deja 5 zile de la achizitionarea produsului, deci nu mai aveam dreptul la 2x diferenta, asa cum se precizeaza in termenii si conditiile lor de pe site, iar eu nu aveam absolut nicio dovada ca fusesem atat timp trimis din stanga in dreapta. Atunci, dezamagit, am realizat ca nu mai aveam absolut nicio sansa de a castiga razboiul.
Morala: va las pe voi. Imi e si frica sa ma gandesc la cum ofera servicii de garantie/returnare produs in 10 zile.
"Cel mai mic pret din Romania! Daca gasesti undeva mai ieftin, noi iti returnam de 2 ori diferenta!" spune frumosul banner din magazine si de pe site. Doar daca ar fi asa...
Acum doua saptamani am cumparat un joc de consola de la Altex, l-am terminat pe nerasuflate, ca de obicei, iar apoi l-am gasit pe un site specializat in jocuri cu 20 de lei mai ieftin. "De ce nu? 40 de lei sunt 40 de lei pana la urma, iar magazinul e la 10 pasi* imi spun eu plin de satisfactie pentru banul castigati usor. Asta pana sa ajung in magazin.
Intrat in pestera, pentru ca nu as putea numi altfel locasul in care salasluiesc 8 ore pe zi micii trogloditi cu ecusoane ( unii cu uniforma, altii fara, altii in tricou roz, ca in orice magazin profesionist ), intreb civilizat daca au activa campania cu returnarea diferentei ( pentru ca citisem asta in prealabil doar pe site-ul lor ) si primesc un raspuns, putin derutat si destul de indignat, ca da, avem si un baner, domnisorul aratand apoi inspre un colt abandonat al magazinului, ascuns de cateva masini de spalat. "Bine, bine! Multumesc! Am venit cu bonul pentru un produs cumparat de aici, caci am gasit in alta parte mai ieftin." am urmat eu.
Atunci, stalactitele s-au prabusit peste micul lor univers linistit. In cateva secunde, tot personalul magazinului ( 5 la numar, si nu inteleg de ce, caci magazinul e relativ mic, o persoana putandu-l cuprinde singura cu vederea, dar fie ) a facut popas in jurul meu, parca pregatiti sa atace. Le-am prezentat frumos site-ul respectiv ( neavand magazin fizic in oras nu am considerat necesar sa le ofer si numele companiei ) si am stat putin la taifas despre lucruri minore, cum ar fi care e diferenta de pret, de parca ar fi contat vreun pic. Whatever. Un domn mic, gras, chel, asemanator intr-un mod ciudat si putin infricosator cu un Hobbit ( daca imi amintesc eu bine din LoTR, de acum ani buni ), plin de aroganta si, tin sa precizez, chiar daca am fost calm pe tot parcursul evenimentului, aroganta lui m-a dus la un pas de a-l lua de guler. Cu acea aroganta maxima a individului prost, care e inca departe de homo sapiens, mi-a spus ca imi trebuie dovada diferentei de pret, si anume factura proforma. Am ramas perplex, desigur, si, chiar daca am vrut sa ii raspund exuberant " matale cumperi acelasi joc de 2 ori ca sa il joace si nevasta pe cealalta consola, sau ce?", am realizat repede ca habar nu are ce inseamna o factura proforma si m-am multumit sa ii explic despre cum un site de comert are pretul afisat. Simple enough, ei? Se pare ca nu, caci a insistat neaparat sa ii aduc factura proforma a produsului pe care l-am achiziotionat de la ei si de care nu aveam a 2-a oara nevoie, pana am izbucnit pe un ton, trebuie sa recunosc, destul de ridicat: "Ce factura vrei? E penibil, nu imi e de 40 de lei ca sunt 3 pachete de tigari, dar pentru 40 de lei nu va pasa de onoarea magazinului!" Vazand ca sunt destul de aprins, Hobbitul nostru s-a eschivat repede spunand ca e in regula daca pretul e prezentat pe site, dar pentru returnarea banilor e nevoie ca directorul sa fie in magazin, iar el vine abia maine. Dupa ce am vorbit putin la telefon si cu directorul, care, tin sa precizez si asta,un om mult mai andertalian, daca ceilalti au fost neandertalieni, mi-am spus ca totul e in regula, ca ma voi intoarce maine. ( lipsa directorului nu mi-a suspecta, fiind zi libera nationala si Romania, in acelasi timp. )
Toate bune si frumoase, ma pun in pat linistit ca am castigat si adorm. ( ca am castigat lupta cu personalul absolut abject si cu sistemul elucubrant de acolo, nu imi mai pasa deloc de bani la momentul respectiv )
Ziua urmatoare, triumfator, sunt sunat de catre director ( ii lasasem in prealabil numar de telefon, ca sa nu ma mai deranjez cu mersul pana acolo la o ora la care probabil el va dormi ca un porc ), insa nu mica mi-a fost mirarea cand acesta imi spune ca site-ul respectiv nu are magazin fizic in Alba Iulia, caci acolo aparuse problema, asa ca trebuie sa fac cerere online pentru infima suma de 40 de lei. ( considerand adaosul URIAS pe care ei il au fata de preturile din UK/US ) L-am trimis putin in universul primordial de unde provine ( in gand, desigur, caci trebuie sa afisam mereu o imagine eleganta in fata oamenilor care chiar au liber in zilele nationale libere, cum ar fi domnul director ) si am deschis calculatorul. Pe site-ul Altex, surpriza: completarea formularului online se face numai pentru comenzile online, iar pentru cei care au cumparat din magazin exista... da, exista director al magazinului.
Hotarat sa fac un scandal monstruos, cu OPC, stirile locale, prieteni, rude, cainii prietenilor si tot ce mai pot aduce cu mine in incinta cavernei, ma imbrac dimineata urmatoare in stil army ( pentru ca abia acum o saptamana imi achizitionasem o tinuta army-style * hands up * ) si iau telefonul cu numarul de la OPC intr-o mana si bonul fiscal in cealalta, intrepdandu-ma furtunos inspre usa. Atunci, chiar inainte de a iesi, mi-a aparut revelatia divina: trecusera deja 5 zile de la achizitionarea produsului, deci nu mai aveam dreptul la 2x diferenta, asa cum se precizeaza in termenii si conditiile lor de pe site, iar eu nu aveam absolut nicio dovada ca fusesem atat timp trimis din stanga in dreapta. Atunci, dezamagit, am realizat ca nu mai aveam absolut nicio sansa de a castiga razboiul.
Morala: va las pe voi. Imi e si frica sa ma gandesc la cum ofera servicii de garantie/returnare produs in 10 zile.