Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

On Vision!

#1
Salut!

Im Ram!

Bine vam gasit!

Ma bucur ca sunt atatia oameni care sunt pasionati de fotografie pe aici! In mare parte pentru ca fotografia e cea mai mare pasiune a mea. Acum lucrez ca fotograf pe un vas de croaziera. Sunt fotograf de ceva timp si am facut o gramada de genuri de poze, landscape, portrait, fashion, nud, street etc.

Prefer sa lucrez cu oameni asa ca as putea sa zic ca sunt specializat pe fashion/portrait/nud si event photography ca nunti sau cat walk.

Anyway mai am multe de invatat despre fotografie, multa practica... sau chesti de invatat si niciodata nu cred ca o sa pot zice ca le stiu pe toate 21


O sa pun cateva din pozele mele, anyway daca aveti intrebari legate de echipamente sau orice altceva, im here! 4

Btw ca echipament folosesc: nikon d90, 35mm f1.8/50mm f1.8(photo shoots) sigma 17-70 f2.8-f4(pt nunti), vro 3 flasuri, softboxuri trepiede si alte acesorii (si inca cumpar ca nebunu 21 )

Some photos:

[Imagine: DSC_5231.jpg]

[Imagine: KRS_0545.jpg]

[Imagine: DSC_5040.jpg]

[Imagine: DSC_7075.jpg]

[Imagine: DSC_5298.jpg]

[Imagine: DSC_5111.jpg]
[Imagine: demon-hunter2.gif]

#2
Buna Ram si uaaa, in general frumoase imaginii, dar eu nu ma bag prea tare in asa ceva ca mai bine ma descurc cu macro-urile asa ca pot spune o parere generala despre fotografiile tale, evident luandu-le pe fiecare in parte if you don't mind 4 Si inca un uaaa pentru aparate si alte acesori, eu am abi un Sony DSC-W620 , deci nu ma compar cu profesionisti 4
Prima imagine, pe min epersonal nu m-a astras intr-un mod deosebit, lunima este buna si personajele sunt incadrate bine, iar acel felinar este chiar foarte bine pus locului.
In ceea de-a doua am sa intreb doar cum ai facut fotografia, ai fost in vreun elicopter, ceva? Pentru ca sincer este geniala.