Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

My drawings

#1
Am pus si eu 2 desene facute de mine sunt incepator dar am mai uitat la cateva tutoriale pe net si cam asta mia iesit.

Primul desen


Al doilea desen
[Imagine: hirosiggy2ka6.jpg]

#2
Începător... Dar nu contează. 71
Desenele pot spune că ţi-au ieşit, cu câteva greşeli acolo şi acolo, dar arată chiar drăguţ.

Primul: Sincer mi se pare chiar drăguţă fata, pe lângă asta cred că este cel mai reuşit. Făcând comparaţie cu cel de-al doilea desen.
Umbrele mergeau nu doar pe uniformă, ci şi pe chip. Păcat că nu le-ai făcut şi acolo, sigur arăta mai bine.
Dar pe haine le-ai făcut ok. Ţi-au ieşit. 3
Urechia trebuia puţin mai mare, de aşezat, ai aşezat-o bine. Dar problema este că pare mică şi .. poate e din cauza părului. 21
Părul păi... mergea mai fluid.. căci pare prea "crispat".
Ochii sunt nice.. dar cel drept mergea puţin mai măricel. Ca să fie la fel ca celălalt.
Desenul asta chiar îmi place. 8

Al doilea: Puteai să mai luminezi puţin foaie într-un program.. fiindcă e întunecată.
Ehh.. aici braţul stâng pare puţin mai gros decât cel drept.. poate ţi-a fost greu să faci din acea poziţie.
Capul pare turtit .. normal ar fi venit mai bombat sus.. next time fă o schiţă a corpului, mult mai uşor ca să vezi cum sunt toate aşezate.
Părul la fel trebuia mai fluid, să îl desenezi lin, uşor..
Totuşi din tot desenul asta îmi place mai mult expresia facială.. e amuzantă şi modul în care priveşte chiar pare încitant. 21

This is all.
Sper să mai vin cu desene.

#3
Al Treilea desen Mam chinuit la el ca nebunu si tot nu mia iesit asa de bine 2 dar am decis sa-l pun .21

And thanks for the comments .... I really love them .
[Imagine: hirosiggy2ka6.jpg]

#4
Bună. Păi, let's begin.